کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317853 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آخرین فروشگاه‌های «کامت الکترونیک» انگلیس هم امروز تعطیل می‌شوند

به گزارش سافت‌گذر ؛ «کامت» یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای الکترونیکی بزرگ در انگلیس امروز رسماً به کار خود پایان داد. هزاران نفر در اثر بسته شدن این فروشگاه، از کار بی‌کار شده‌اند.

 

یکی از فروشگاه‌های زنجیره بزرگ انگلیس در زمینه قطعات و دستگاه‌های الکترونیک، اکنون در آستانه تعطیلی قرار گرفته است. «کامت» که زمانی حدود 240 فروشگاه در انگلیس داشت، قرار است امروز 49 فروشگاه باقی‌مانده خود را هم ببندد؛ اقدامی که 6600 عضو تیم «کامت» را از کار بی‌کار خواهد کرد.

این فروشگاه زنجیره‌ای در سال 1993 شروع به کار کرد؛ اما به گزارش سایت خبری Hexus، «کامت» ماه گذشته با تغییر حامیان خود و اعمال محدودیت‌های بیش‌تر توسط افراد جدید، با مشکلات مالی مواجه شد. وبسایت این فروشگاه هنوز آنلاین است؛ اما فقط برای آن که به مشتریان بگوید کدام مراکز توزیع بسته شده و کدام‌ها تا پایان امروز باز هستند. بخش سؤال و جواب هم هنوز باز است و به سؤالات عمومی افراد پاسخ می‌دهد و همچنین سیاست کمپانی را درباره کارت‌های هدیه‌ای که در حال حاضر در دست مشتریان هستند اعلام می‌کند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ علاوه بر بدهکاری‌های کنونی «کامت» به اداره مالیات انگلیس، دولت این کشور شاید برای نجات کارمندان این فروشگاه مجبور شود 24 میلیون پوند دیگر نیز از مالیات مردم به «کامت» کمک کند.

 

احتمال آن وجود دارد که برخی از فروشگاه‌های «کامت» را فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیگر خریداری کنند. مثلاً، Dixons تا کنون هزار نفر از کارمندان سابق «کامت» را به عنوان کارمندان موقت ایام تعطیلات استخدام کرده است. اما شاید دولت انگلیس مجبور به دخالت در این موضوع شود تا به جبران خسارت‌های وارده به این کمپانی کمک کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که برای کمک به کارمندان «کامت» باید 24 میلیون پوند از مالیات مردم انگلیس هزینه شود. اگرچه همین الآن هم «کامت» 26 میلیون پوند به اداره مالیات انگلیس بدهکار است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12549 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/09/28 تعداد مشاهده: 1658
سافت گذر